Use coupon code WELCOME10 for 10% off your first order.

Cart 0

Congratulations! Your order qualifies for free shipping You are $100 away from free shipping.
No more products available for purchase

Is this a gift?
Subtotal Free
Shipping, taxes, and discount codes are calculated at checkout

How To Create Your Necklace Stack

How To Create Your Necklace Stack

השרשרת הראשונה שתבחרי צריכה להתאים כמובן למחשוף בגד הים שלך. היא תהווה את הבסיס ללוק אותו את רוצה להשיג. במידה ובגד הים בעל מחשוף עמוק תבחרי  שרשרת Y או ארוכה יחסית, נדאג להתאים לה שרשראות קצרות יותר שתוכלי לענוד מעליה. 

מחשוף בגד הים יותר גבוה או עגול אז תבחרי שרשרת קצרה, ושאר השרשראות צריכות להיות ארוכות יותר להשתלב מבחינת העיצוב - גוון זהב וצבע אבנים. 

גם שילוב של סגנונות שונים יצור עניין - שרשרת דקה במראה צ׳וקר ומתחתיה שרשראת חוליות עבה יותר. ניתן לגוון לא רק מבחינת צבעים, אלא גם מבחינת טקסטורה. 

ניתן ללכת על גוון אחד של זהב - צהוב, לבן או רוז, בהתאם למה שהכי מחמיא לטון עורנו, או לשחק ולשלב גווני זהב שונים. 

ֿזה נכון גם לגבי צבע האבנים, לבן תמיד יהיה הבחירה הקלאסית ויעבוד עבור כולן. אך ניצנוץ אבנים צבעוניות בשמש הוא אחד הדברים הכי יפים שיש. 

Continue reading the newsletter here

x

{"statementLink":"","footerHtml":"","hideMobile":false,"hideTrigger":false,"disableBgProcess":false,"language":"en","position":"left","leadColor":"#000000","triggerColor":"#000000","triggerRadius":"50%","triggerPositionX":"right","triggerPositionY":"bottom","triggerIcon":"settings2","triggerSize":"medium","triggerOffsetX":20,"triggerOffsetY":20,"mobile":{"triggerSize":"small","triggerPositionX":"right","triggerPositionY":"bottom","triggerOffsetX":10,"triggerOffsetY":10,"triggerRadius":"50%"}}